nolove..nolife
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

nolove..nolife

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ماذا يعني لك الحب ؟

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
The prince 10
المشرف العام
المشرف العام

ماذا يعني لك   الحب ؟ Empty
مُساهمةموضوع: ماذا يعني لك الحب ؟   ماذا يعني لك   الحب ؟ Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 11, 2007 12:31 am

[size=24]السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الحب بيعنيلك ايه ؟
انا بعتبر الحب ( الضعف الجميل ) هل توافقوني الرأي
[img][img][/img][/url]
tona
المشرف العام
المشرف العام
tona

مُساهمةموضوع: ماذا يعنيلك الحب   ماذا يعني لك   الحب ؟ Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 11, 2007 5:46 am

[size=29]يااا يا عبد الرحمن انت حطيت ايدك عالجرح ماذا يعنيلى الحب وكمان كلمة الضحف الجميل دى أثرت فيا اوى لان الحب فعلا ضعف وعلى الرغم من كدة مبنقدرش نستغنى عنة هى دى سنة الحياة الحب بالنسبالى حياة مقدرش اعيش من غير حب بس لما بتجرح من قلبى انا حبيتة بتمنى انى فى يوم من الايام اصحى الاقينى من غير قلب لان جرحه صعب اوى بس هقول اية الحب دنيا ولازم كلنا نعيشها الحب بيت لازم كلنا نخبط على بابه الحب وردة لازم كلنا نشمها الحب حاجات كتير حلوة الحب امل وطوق نجاة مهما اتجرحنا منة بنرجع تانى نحب لان الحب حياه وطلما احنا عايشين يبقى فينا حياة يبقى لازم نحب [/size]
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يعني لك الحب ؟   ماذا يعني لك   الحب ؟ Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 11, 2007 9:07 am

اهلا بيك الاول عضو جديد معانا وانا فعلا بشكرك على الموضوع الجديد ده انت فعلا جيبتلنا موضوع جميل جدا وحساس اوى فعلا الحب ضعف بس مش ضعف قدام اى حد لأ ضعف قدام حبيبتك الواحد فعلا لما يبقى مع حبيبته بيحس انه انسان ضعيف جدا بس فى نفس الوقت بيحس انه انسان قوى بيها وتسلم ايدك يا جميل على التوبيك ورمضان كريم
https://loveforever.ahlamontada.com
The prince 10
المشرف العام
المشرف العام

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يعني لك الحب ؟   ماذا يعني لك   الحب ؟ Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 11, 2007 3:01 pm

ميرسي Adiman ياذوووووق اخجلتني بردك الجميل وارجوو ان مواضيعي تعجبك انشااء الله ونكون اصحاب ونتبادل المواضيع والآراء ...........................
Thank you>>>>>>>>>> drunken [img]
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يعني لك الحب ؟   ماذا يعني لك   الحب ؟ Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 11, 2007 3:21 pm

لا يا جميل انا لا بحرجك ولا حاجه انت اللى ذوق وموضوعك زى العسل وان شاء الله نكون اصحاب ولو عايزنا نتعرف اكتر اضغط على كلمه ادمن اللى عندك هتلاقى البيانات بتاعتى وهتلاقى الميل جوه وانا برده ان شاء الله هبعتهولك فى رساله خاصه(pm)
hob el 3omr
المشرف العام
المشرف العام
hob el 3omr

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يعني لك الحب ؟   ماذا يعني لك   الحب ؟ Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 28, 2007 11:18 pm

انا معاك فعلا ان الحب ضعف بس قدام الى بنحبهم بس وعايزه اعرفك حاجه مهمه احنا لو مبنحبش بجد عمرنا مهنبقى ضعاف بالعكس الضعف هيتحول لقسوه لمجرد انك مبتحبش الشخص الى قدامك يبقى هتضعف قدامه ليه0انا بس عايزه اقول لتونا حاجه متندمش على حب عشته وحسيته من قلبك تى لو كان جرحك حاول تنسى جرحه ليك عشان تقدر تعيش وبكره تقابل الى يعوضك عن كل الجرح ده ومش هينسيك الجرح وبس دا هينسيك نفسك0
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يعني لك الحب ؟   ماذا يعني لك   الحب ؟ Icon_minitimeالسبت سبتمبر 29, 2007 3:36 am

ميرسى على الرد اللى زى العسل ده يا روحى

ماذا يعني لك الحب ؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الرجل والمرأه.....ماذا يريدان؟؟؟؟؟؟؟؟
» الحب
» الحب................ صح ام خطأ
» دموع الحب!!!!
» الحب الحقيقى