nolove..nolife
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

nolove..nolife

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحب

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sha3r elromansia
المشرف العام
المشرف العام
sha3r elromansia

الحب Empty
مُساهمةموضوع: الحب   الحب Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 12, 2007 2:19 pm

انا من رايى ان شريك الحياة لو كله عيوب حيكون فى عيون حبيبه اكمل واحد فى الدنيا كلها
وعشان كدا انا بقول ان الرومانسية اهم حاجة فى الحب ويكون الواقعية ديما فى بالهم لان الواقع هوه الى احنا بنواجهه
ولذللك قررت انى احب واحدة معانا هنا فى المنتدى ويا رب هيه تغير رايها فيه وتحس انى مش مراهق وانى راجل
حتى لو جه يوم ونستها اكون انا فى بالها على طول وهيه متخليش اليوم دا يجى
Admin
Admin
Admin

الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب   الحب Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 12, 2007 4:33 pm

فعلا الحب ده اجمل شئ فى الدنيا وفعلا انت كلامك كله صح اللى يحب بجد مش هيبص للمنظر لان الجمال جمال الروح وفعلا اللى يحب بجد هيشوف حبيبته احلى واحده فى الدنيا دى كلها ويا جماعه مافيش حاجه اسمها مراهق ومش مراهق ممكن نقول على واحد مراهق لو قال انا بحب وخلاص انما فعلا الحب مالهوش سن ونعرف الحب الصادق من طريقه الكلام والاحساس اللى بيطلع من الطرف اللى يقول انا بحب اهم حاجه يا شاعر الرومانسيه ان اللى انت بتحبها دى تكون حاسه منك الكلمه انت ممكن تقلها انا بحبك بس دى مش مهم المهم ان انت تقدر توصلها ده وتخليها تحس بيه من غير ما انت تتكلم انما مش مجرد انك تقولها انا بحبك تبقى عايزها تحبك لأ حتى لو انت بتحبها بجد واحساسك صادق فى كلمه بحبك لازم تصبر عليها لحد ما هى تحس بده وانا قدامك اهوه انا اقعدت 4 سنين احب واحده وايه كمان الواحده دى انا كنت بكلمها وعادى خالص بس كأننا اصدقاء او اخوات ولكن انا من جوايا كنت بحبها جدا واستنيت 4 سنين مش عارف اكلمها وما كلمتهاش الا لما حسيت فعلا من جوايا انى هقدر اخليها تحس بده انا كنت بحبها اه بس ما كنتش متأكد انها هتحسها واستحملت 4 سنين والحمد لله قلتلها وبقينا اسعد اتنين فى الدنيا وبنتحدى العالم كله بحبنا علشان كده انا بنصحك لو هى فعلا مش حاسه بحبك ليها من جواها ما تخلقش تقولها كذا مره علشان ما تزهقش منك اصبر عليها واديلها الفتره الكافيه علشان تفكر وانت ما تزهقش مهما طالت الفتره ولو انت بتحبها بجد هتستناها واللى ربنا كاتبه هو اللى هيكون

وعموما يا جميل ربنا يوفقك يارب وتكون انت وهى اسعد اتنين فى الدنيا يــــــــــــــــارب

وعلى فكره انا الخطوبه بتاعتى كمان سنتين ان شاء الله ادعولى وكلكم معزمين ان شاء الله
https://loveforever.ahlamontada.com
hob el 3omr
المشرف العام
المشرف العام
hob el 3omr

الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب   الحب Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 28, 2007 11:21 pm

على فكره انا من راى ادمين فى كل كلمه قالها والف مبروك يالولو على الخطوبه ومتنساش تعزمنى
Admin
Admin
Admin

الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب   الحب Icon_minitimeالسبت سبتمبر 29, 2007 3:33 am

ههههههههههههههه على فكره يا جماعه خطيبتى تبقى حب العمر
hob el 3omr
المشرف العام
المشرف العام
hob el 3omr

الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب   الحب Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 05, 2007 4:13 pm

ليه يا لولو التشريد العلنى ده ماشى ياجماعه قريب هتسمعو خبر حلو عنى انا وحبيبى ان شاء الله بس انتو ادعولنا ان ربنا يوفقنا ونفضل مع بعض كده على طول ونفضل نحب بعض مهما حصل ونتحدى العالم كله بحبنا
Admin
Admin
Admin

الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب   الحب Icon_minitimeالسبت أكتوبر 06, 2007 10:05 am

انا قلتلك انى هتحدى العالم كله وانا معاكى واتحدى اى حد مهما كان بحبك ليا ووقوفك جمبى

الحب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الحب................ صح ام خطأ
» 7 اسئله فى الحب
» معنى الحب!!!
» قرار الحب!!!
» دموع الحب!!!!