nolove..nolife
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

nolove..nolife

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

محكمه الحب والرومانسيه (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا)

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

محكمه الحب والرومانسيه  (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا) Empty
مُساهمةموضوع: محكمه الحب والرومانسيه (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا)   محكمه الحب والرومانسيه  (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا) Icon_minitimeالسبت سبتمبر 01, 2007 7:56 am

محكمه الحب والرومانسيه

الحب والرومانسيه كلنا طبعا عارفنهم كويس بس احنا بقا عملنا المحكمه عشان نعرف الحب والرومانسيه عن كل وحد فينا

فكره الموضوع ان كل مره هنستضيف عضو معانا فى المنتدى وهيدخل معانا فى المحكمه وهيبقا فى قفص الغرام وتتم المحكمه

وعلى الجميع الاتزام بكل قواعد المجكمه الحكم هيكون عادل باْذن الله وياريت يكون الاجابه صادقه

احنا عاملين المحكمه عشان كل وحد فينا يقف قدام نفسه مره وحده بقلبه وياريت اللى يدخل المحكمه يكون عقله بعيد عن رده

قواعد المحكمه

1- الاجابه عن جميع الاسئله بكل صراحه..........

2- تكون صادق

3- لاتحاول ان تبعد عن مضمون الموضوع

فكره الموضوع جميله جدا وهتعجبكوا يا جماعه ياريت كلنا نشارك كلنا نبقا مع بعض

وياريت محدش يفهم الموضوع غلط احنا مش هنخش فى خصوصيات حد احنا عاملينا محكمه عن الحب والرومانسيه
دى اول طريقه لى تحديث المحكمه لى الاعضاء
دلوقتى المحكمه النهارده من حق الاعضاء اختيار العضو القادم
وطبعا عشان يكون فى تنظيم اكتر فى الموضوع
والى عايز العضو ده يكون فى المحكمه
يكتب فى الرد بتعه

عدل سابقا من قبل في السبت سبتمبر 01, 2007 4:35 pm عدل 1 مرات
https://loveforever.ahlamontada.com
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: محكمه الحب والرومانسيه (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا)   محكمه الحب والرومانسيه  (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا) Icon_minitimeالسبت سبتمبر 01, 2007 8:09 am

على فكره انا احب اعرفكم ان انا كاتب الموضوع ده علشان نتعرف كلنا على بعض لكتر ونوصل لقلب بعض

المهم علشان ما اطولش عليكم انا هسأل اول سؤال وهيكون سؤالى لحب العمر

الاسئله هى:

1- ايه معنى الحب من وجهة نظرك؟

2- لو حبيبك عمل حاجه غلط او حاجه تضايقك هتسامحيه بسهوله ولا لأ؟

3- لو حبيبك حب يتكلم معاكى بصراحه او يتكلم معاكى بطبيعته فى اى حاجه حتى ممكن تكون الحاجه دى محرجه تضايقى منه ولا تعملى ايه ؟

4- امتى ممكن نقول على الحب حب صادق؟

5- ياترى ايه هى اهم حاجه بتحبيها فى حبيبك؟

6- وايه الحاجات اللى ما بتحبيهاش فى حبيبك؟

7- ايه اكتر كلمه ممكن تجرحك من حبيبك ؟

8- ممكن ييجى يوم تكرهى فيه اللى بتحبيه؟

9- ايه اكتر كلمه تحبى تسمعيها من حبيبك؟

10- ليه حبيبتى الشخص اللى انتى بتحبيه؟

11- ياترى متأكده من حب الشخص اللى انتى بتحبيه؟

12- ياترى ايه مدى ارتباطك بيه؟

13- ده اخر سؤال هسالهولك :
كلمينا عن حبيبك ومدى ارتباطكم ببعض وقوليلنا كل حاجه عن حبيبك ؟

ياريت يا جماعه ما حدش يكتب اى رد الا لما حب العمر ترد
hob el 3omr
المشرف العام
المشرف العام
hob el 3omr

مُساهمةموضوع: رد: محكمه الحب والرومانسيه (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا)   محكمه الحب والرومانسيه  (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا) Icon_minitimeالسبت سبتمبر 01, 2007 11:49 am

1- الحب ده من اعظم الاشياء الى خلقها ربنا فى قلوبنا وهوه شىء حلو اوى0

2-لو حبيبى بيحبنى بجد عمره مهيعمل حاجه انا مش بحبها ولو حصلت اكيد هسامحه بس مش عارفه بسهوله ولا لاء على حسب الغلط الى غلطه لو جرحنى جامد اكيد مش هتبقى بسهوله نهائى بس لازم تعرفو ان الى بيحب وخصوصا الى بيحب بجد بيسامح0

3- طبعا مش هزعل لما يتكلم بصراحه لان مفيش احلى من الصراحه فى الزمن ده ولو بيتكلم بطبيعته دى حاجه حلوة جدا لانها مش بتيجى من فراغ دا بيعرفنى اد اه هوة بيحبنى لدرجه ان مش حاطت مبينى ومبينه فوارق فبيتكلم بطبعته زى مايكون بيتكلم مع حد من اهل بيته مش هوة برده بيتكلم مع اهل بيته بطبعته ولا اه 0 ولاء برده لو قال حاجه محرجه اى نعم انا بتحرج جدا بس عادى والله لو هوة مبيثقش فيا وعارف انى هفهم قصده صح عمره مهيقول حاجه زى دى0

4- يكون حب صادق لو محدش من احد الطرفين فكر انه يجرح الشخص الاخر يعنى مثلا انه يكزب عليه او يخدعه فى اى حاجه وانا من رائى ان الحب الصادق بنحسه وبنعرفه من غير اى حاجه0

5- الى بيحب حد بيحبه كله على بعضه مش بيحب حجات معينه فيه والا يكون مبيحبوش بجد وانا شخصيا بحب كل حاجه فيه مش حاجه معينه وبحب ثقته فيا وصراحته معايا وخوفه عليا هوة كله على بعضه اساسا احلى حاجه فى دنيتى0

6- الى بيحب اوى مبيشوفش حاجه مش حلوة فى حبيبه بيشوفه احسن انسان فى الدنيا كلها بس انا فى حاجه ممكن متكونش حلوه بالنسبالى لانه طول الوقت بيبقى رقيق معايا وحنين عليا فلما بيتنرفز بحس انه شخص تانى خالص لانه بيبقى عصبى اوى بيكلمنى كانى اى شخص قدامه ودى حاجه انا مش متعوده عليه فيها 0
7- هوة لو بيحبنى عمره مهيقول كلام يجرحنى والى ممكن يضايقنى اوى انه يتكلم على بنت تانيه برقه وكده يعنى 0

8- انا هقولك حاجه بسيطه اوى الى بيحب عمره مبيعرف يكره ولا يعرف معنى الكره اساسا0

9- بحب اسمع كلمات كتيره جدا منه بس الى بحبها اوى حبيبتى ومراتى 0

10-حبيته عشان حسيت معه بحجات كتير اول مره احسها وعشان ثقته فيا وخوفه عليا ورقته وطيبته وحنيته واتلى اكتر من ده كله انى حاسه ومتاكده بحبه الحقيقى نحيتى 0

11-اكيد ولو مكنتش متاكده مكنتش هسمح لنفسى انى اكلمه اساسا او انى ارتبط بيه واثق فيه الثقه دى كلها وربنا يعلم ان الثقه دى مش من فراغ دى عشان انا متاكده من حبه ليا0

12-يعنى اه ايه مدى علاقتى بيه هوة حبيبى وكل شىء عندى فى الدنيا وانا حبيبته وبنتكلم مع بعض بكل صراحه واى حاجه عايزين نقولها بنقولها لان احنا فاهمين بعض كويس وبنثق فى بعض

13-حبيبى ده احلى حاجه فى دنيتى واغلى واجمل واحلى وارق انسان قابلته فى حياتى وعمرى مهسمح لنفسى انى اقابل غيره وبمعنى ادق هوه الملاك الى منورلى حياتى وهيفضل منورها حتى لو بعد عنى لان احنا مبنقابلش غير ملاك واحد طول حياتنا ومن طيبه ورقه وحنيه الملاك ده اصبح منور حياه انسانه بتحبه اوى بتوعده قدام العالم كله انها عمرها مهتبعد عنه ابدا تحت اى ظرف من الظروف وربنا يقدرنى واقدر احافظ عليه ملاكى انا لوحدى وبس بحبك0

عدل سابقا من قبل في الجمعة أكتوبر 05, 2007 3:52 pm عدل 1 مرات
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: محكمه الحب والرومانسيه (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا)   محكمه الحب والرومانسيه  (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا) Icon_minitimeالسبت سبتمبر 01, 2007 12:29 pm

شكرا على الرد وان شاء الله ربنا يخليلك الملاك ده وطالما انتى متاكده من حبه ليكى يبقى هو ان شاء الله هيحافظ عليكى وانا باكدلك ده
hob el 3omr
المشرف العام
المشرف العام
hob el 3omr

مُساهمةموضوع: رد: محكمه الحب والرومانسيه (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا)   محكمه الحب والرومانسيه  (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا) Icon_minitimeالسبت سبتمبر 01, 2007 12:42 pm

شكرا على الرد الحلو دا ياادمين دا بس من زوقك وربنا يستجاب منك ويخليهولى ويفضل منورلى حياتى كده0
hob el 3omr
المشرف العام
المشرف العام
hob el 3omr

مُساهمةموضوع: رد: محكمه الحب والرومانسيه (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا)   محكمه الحب والرومانسيه  (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا) Icon_minitimeالسبت سبتمبر 01, 2007 12:44 pm

انا بتمنى انى اشوف منك رد على نفس 13 سؤال دول وبكل صراحه ياريت بعد ازنك دا لو مش يضايق حضرتك0
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: محكمه الحب والرومانسيه (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا)   محكمه الحب والرومانسيه  (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا) Icon_minitimeالسبت سبتمبر 01, 2007 1:13 pm

1- الحب من وجهه نظرى الحب احلى حاجه فى العالم ده كله خاصه لما نكون متاكدين ان الطرف الاخر بيحبنا هو كمان وانا بحب المثل ده اوى (( ليس الحب ان تبقى مع من تحب ولكن الحب ان تثق انك فى قلب من تحب)) فعلا الحياه من غير حب ما تبقاش حياه اه هو متعب شويه من حيث انك طول الوقت قلقان على اللى بتحبها وخايف عليها بس التعب ده فيه لذة خاصة انك عارف انك قلقان على واحده بتقدر وقد الثقه والتعب دول

2- انا لما حبيبتى ما بتعملش حاجه غلط الحمد لله معايا بس ممكن انا اللى اكون بتضايق بسرعه علشان بجد انا بقلق عليها اوى وبحبها اوى فا ممكن اى حركه حتى لو عاديه بتخلينى اتضايق ومش اتضايق انا بغير عليها مووووووووووووووت انما لو حصل وعملت حاجه غلط انا متأكد انى هصالحها بس على طول ولا لأ حسب غلطها بس انا متأكد انها مش هتعمل حاجه غلط

3- لما حبيبتى تتكلم معايا بصراحه دى حاجه حلوه اوى كفايه انى بحس بثقتها فيا علشان كده هى بتتكلم معايا بصراحه ودى حاجه تفرحنى مش تزعلنى ولو اتكلمت معايا فى حاجه محرجه هتكلم معاها فيها برده لانى عارف نيتها ايه ومتأكد منها وطالما انا وهى متأكدين من بعض يبقى اكيد هنتكلم فى اى حاجه

4- ممكن اقول على الحب حب صادق لما حبيبتى تقدر تحسسنى انها فعلا بتحبنى مش تقولى كده وخلاص لا لما تقدر توصلى حبها ليا واحس انها فعلا بتخاف عليا وبتثق فيا ولما تتكلم معايا بصراحه هو ده الحب الصادق وده الحب اللى انا عايشه معاها دلوقتى

5- انا بحب فى حبيبتى كل حاجه لانها فعلا كل حاجه فى دنيتى وعمرها ما بتحاول تزعلنى واظن ان اللى يحب بجد هيشوف حبيبته اجمل واحده فى الدنيا

6- انا مافيش حاجه ما بحبهاش فى حبيبتى بالعكس انا بحب كل حاجه فيها

7- اكتر كلمه ممكن تجرحنى من حبيبتى لما اسالها على حاجة وما ترضاش ترد عليا او تقولى لا عادى واكتر كلمه ممكن تجرحنى لما تقولى عادى انت حر اعمل اللى تعمله بحس ساعتها انى واحد ولا ليا اى لازمه فى حياتها ايه اعمل اللى تعمله دى المفروض اننا بنحب بعض يبقى لازم كل حاجه نعملها نبقى متفقين عليها مش تقولى اعمل اللى تعمله وانت حر

8- مهما حصل بينى وبين حبيبتى ولو لاقدر الله يعنى ما حصلش نصيب عمرى ما هندم على اليوم اللى حبيتها فيه لان كفايه انى طول ما كنت معاها كنت حاسس بحبها وحاسس بامان معاها

9- اى كلمه حبيبتى تقولها احب اسمعها بس اكتر حاجة كلمه حبيبى وكلمه بحبك وياااااه لما تقولى انها بقت تحس من خوفى عليها ان انا بقيت جوزها بجد الكلمه دى تحفه وبرده حاجه حلوه اوى لما تقولى انها حاسه بحبى ليها

10- انا حبيت الانسانه اللى بحبها لانى حسيت معاها بحاجات عمرى ما حسيتها مع حد تانى زى خوفها عليا وحبها ليه اللى انا بحسه فى كل كلمه من اللى هى بتقولها وتثقتها فيا وصراحتها معايا وكفايه انها ممكن تضحى باى حاجه علشان خاطرى دى حاجه تخلينى ابيع عمرى كله علشان خاطر ابقى معاها

11- متأكد 10000000000000000%

12- انا مدى ارتباطى بحبيبتى انها كل حاجه ليا فى الدنيا دى وواخدين على بعض اوى اوى اوى وبنعمل اى حاجه مع بعض ومابيهمناش حد طالما ما بنعملش حاجه غلط

13- حبيبتى دى اجمل انسانه عندى فى الدنيا انا فعلا والله العظيم بحبها موووووت وما اقدرش اعيش من غيرها لحظه حبيبتى دى بجد انسانه جميله اوى وطيبه اوى اوى اوى ويارب ما يخلى حاجه تفرق ما بينا يارب لانها فعلا بقت كل حاجه ليا فى الدنيا كلها وانا ممكن اعمل اى حاجه علشان خاطرها وعلشان افضل مخليها فرحانه ومطمأنه وهى فى حضنى وما تخافش من اى حاجه وهى الوحيده اللى قلتلها بحبك وهتفضل الوحيده اللى هقولها كده لانها قعلا خلاص بقت كل حياتى ودنيتى اقدر اقلكم ان هى اصبحت الانسانه اللى انا عايش علشانها وبعمل كل حاجه حلوه فى حياتى علشان ابقى واحد بجد استاهلها وهى بقت الهوى اللى انا عايش بيه لو بعدت عنى يوم يبقى انا انتهيت كده ولا لأ يا حبيبتى؟؟؟
hob el 3omr
المشرف العام
المشرف العام
hob el 3omr

مُساهمةموضوع: رد: محكمه الحب والرومانسيه (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا)   محكمه الحب والرومانسيه  (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا) Icon_minitimeالسبت سبتمبر 01, 2007 1:26 pm

مرسى ياادمين على ردك ويارب تفضلو مع بعضيكم كده على طول
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: محكمه الحب والرومانسيه (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا)   محكمه الحب والرومانسيه  (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا) Icon_minitimeالسبت سبتمبر 01, 2007 4:34 pm

ان شاء الله طول ما احنا بنحب بعض هنفضل مع بعض وعمرنا ما هنبعد عن بعض وربنا ان شاء الله هيوفقنا علشان احنا ما بنعملش فى علاقتنا اى حاجه غلط
hob el 3omr
المشرف العام
المشرف العام
hob el 3omr

مُساهمةموضوع: رد: محكمه الحب والرومانسيه (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا)   محكمه الحب والرومانسيه  (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا) Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 05, 2007 3:39 pm

يـــــــــــــــــــــــــــارب
ياحبيب قلبى ان شاء الله كل امنيتنا هتحقق طول محنا مع بعضينا وربنا يوفقنا مع بعض يارب
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: محكمه الحب والرومانسيه (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا)   محكمه الحب والرومانسيه  (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا) Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 05, 2007 7:18 pm

يارب يا روح قلبى

محكمه الحب والرومانسيه (لازم لازم لازم تدخل حاااااااالا)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اغرب من روميو وجوليت, كل هذا الحب؟؟لازم اعرف رايكووا
» الهروب من الحب
» الحب
» الحب................ صح ام خطأ
» الحب الحقيقى