nolove..nolife
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

nolove..nolife

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مواصفات شريك حياتك

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hob el 3omr
المشرف العام
المشرف العام
hob el 3omr

مواصفات شريك حياتك Empty
مُساهمةموضوع: مواصفات شريك حياتك   مواصفات شريك حياتك Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 22, 2007 4:26 am

السلام عليكم

عاوزة أعرف منكم رأيكم و بصررررررررررررررراحة شديدة.

ماهى مواصفات شريك حياتك اللى نفسك تكون فى زوج المستقبل ؟؟؟

و اللى مخطوبة أو متجوزة منكم ياريت كمان ترد عليا و تعرفنا أية المواصفات اللى عجبتها فى خطيبها أوزوجها؟؟و اية اللى مش عاجبها؟؟؟ علشان البنات تأخد بالها بعد كدة عند الاختيار يعنى ماتنخدعش بالمظاهر.

يعنى تنقلو لينا تجاربكم و خبراتكم .........؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياريت اسمع رد البنات ورد الشباب
Admin
Admin
Admin

مواصفات شريك حياتك Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شريك حياتك   مواصفات شريك حياتك Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 22, 2007 2:47 pm

انا ولد بس عاوز ارد على الموضوع ده انا فعلا لقيت شريكة حياتى وانا كان مواصفاتى لشريكة حياتى انى الاقى واحدة بتحبنى بجد وبتخاف عليا واهم حاجة فى ده كله انها صريحة معايا وبتثق فيا ودول اهم حاجة فى العلاقة العاطفية
https://loveforever.ahlamontada.com
smsm_malsi
المشرف العام
المشرف العام
smsm_malsi

مواصفات شريك حياتك Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شريك حياتك   مواصفات شريك حياتك Icon_minitimeالجمعة أغسطس 31, 2007 1:38 pm

الموضوع جامد مووووت يا بوب بس الحقيقة مهم جدا فى حياتنا.. المشكلة ان السؤال دة بنسالة لاصحابنا كل يوم وممكن اى واحد يسالة لاى حد وفى اى وقت كمان بس المشكلة ان ممكن الشخص اللى متوجه لة السؤال ميعرفش يرد علية لانة عايز اى حاجة والسلام او يقول اى حاجة ومش بينظر للواقع او يفكر ينمى نفسة ويحاول يعلى من نفسة ومن شانة عشان يكون جدير بالبنت اللى بيحيبها والمفروض انة هيتجوزها المشكلة دى بتختلف من شخص لاخر ويردة من بنت لاخرى يعنى مثلا لما نسأل واحد اية مواصفات شريكة حياتك؟ هيقول انها تكون حلوة وجميلة ويسكت لكن المفروض انة ياخد الموضوع دة من عدة جوانب مثلا: ما مدى حبة للبنت اللى بيقول انة بيحبها ؟ اخلاق البنت و ادبها وذوقها وطريقتها فى التعامل مع الناس ؟ شخصية البنت اللى بيحبها ؟ ما مدى حبها لية ؟ مامدى تضحيتها فى سبيلة ؟ ما مدى تضحيتة فى سبيلها ؟ هية دى الاسئلة اللى مفروض نفكر فيها وكمان نراعيها واحنا بنجاوب على السؤال دة....... لكن دلوقتى كل لما اسال واحد السؤال دة يقولى لازم تكوة حلوة وجميلة وستايل يعنى من الاخر مزة فحت .. يعنى بالمعنى الاصح اللى بيجاوب الجواب دة بيبقى بيشوف المظاهر بس بيشوف كل حاجة من الخارج يعنى مش بيشوف جمال الشخصية او جمال الروح ........
على العموم انا مواصفات شريكة حياتى انها تكون شخصيها حلوة وروحها جميلة وكمان تكون اخلاقها عالية ومؤدبة ومحترمة ومفيش مانع تكون حلوة وجميلة واستايل
https://www.youtube.com
Admin
Admin
Admin

مواصفات شريك حياتك Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شريك حياتك   مواصفات شريك حياتك Icon_minitimeالسبت سبتمبر 01, 2007 11:15 am

الموضوع جميل جدا و اراكم اجمل
https://loveforever.ahlamontada.com
hob el 3omr
المشرف العام
المشرف العام
hob el 3omr

مواصفات شريك حياتك Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شريك حياتك   مواصفات شريك حياتك Icon_minitimeالسبت سبتمبر 01, 2007 12:09 pm

حلو الموضوع ده اوى بس الاحلى والاحلى رايك
tona
المشرف العام
المشرف العام
tona

مواصفات شريك حياتك Empty
مُساهمةموضوع: مواصفات شريك حياتك   مواصفات شريك حياتك Icon_minitimeالأحد سبتمبر 09, 2007 6:42 am

أنا من وجهة نظرى ان الانسان لما يحب مش بتفرق معاة مواصفات الانسان اللى هو حبة او حتى شكلة اهم حاجة هو بيبقى عاوزها موجودة فى الانسان اللى بيحبة هى انة يكون فعلا بيحبة بصدق وانة كل حاجة فى حياتة

لان الانسان لما بيحب بينسى المواصفات اللى هو كان حاططها فى دماغة وبينسى كل حاجة دة حتى كمان ممكن ينسى اسمة لانة بيبقى انسان تانى ومش بيبقى شايف حاجة غير الانسان اللى بيحبة وأنا أكتر حاجة عاوزاها تكون موجودة فى الانسان اللى بحبة انة يكون بيحبنى مووووووووووووت وبس مش عاوزة غير كدة

مواصفات شريك حياتك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اصعب لحظات حياتك