nolove..nolife
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

nolove..nolife

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

دى حكايتى ادخلوا واعرفوها

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
tona
المشرف العام
المشرف العام
tona

دى حكايتى ادخلوا واعرفوها Empty
مُساهمةموضوع: دى حكايتى ادخلوا واعرفوها   دى حكايتى ادخلوا واعرفوها Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 10, 2007 8:26 am

انا ليا قصة هى مش جديدة لان أغلبنا عاشها وهى حب المراهقة أد اية شىء جميل اننا نحب بس أد اية بيبقى صعب علينا لما نفارق بعض المهم عشان ماطولش عليكم

اتعرفت علية عن طريق النت عجبنى فية كلامة ومخة الكبير وخوفة عليا وحبة الكبير ليا المهم أخد رقمى واخدت رقمة وشاف صورتى وشفت صورتة وشفتة كاميرا كمان حبيت فية حاجات كتير وهو كان بيحبنى اوى بس اكتشفت مع الوقت انى مش بحبة واحساسى ليه كان مجرد اعجاب وبس وبالرغم من كدة حبه ليا كان بيزيد يوم بعد يوم وانا كنت فعلا بتعذب مش قادرة أحبة وفى نفس الوقت مش قادرة أجرحة بس كان لازم اخد قرار كنت لازم ابعد عنة عشان هو يقدر ينسانى بجد كان شىء صعب عليا انى اجرح قلب انسان ودة مش اى انسان دة انسان حبنى وكان مخلص اوى معايا اد اية شىء صعب لما تلاقى نفسك مش قادر تدى انسان اللى هو بيديهولك . نفسى دلوقتى بجد أعتزرلة وأقولة اتمنى انك تلاقى انسانة احسن منى وتكون بتحبك اوى واتمنالك كل خير
smsm_malsi
المشرف العام
المشرف العام
smsm_malsi

مُساهمةموضوع: رد: دى حكايتى ادخلوا واعرفوها   دى حكايتى ادخلوا واعرفوها Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 10, 2007 3:09 pm

هوة موضوع بيحصل كتير بس فعلا بيبقى صعب قوى ان انسان يحب حد ويكون التانى مش بيحبة وبيزيد الجرح قوى لما الانسان يتعرف للطرف التانى انة مش بيحبة ... ربنا يوفقك يا نهى
https://www.youtube.com
عصفورة الحب
المشرف العام
المشرف العام

مُساهمةموضوع: رد: دى حكايتى ادخلوا واعرفوها   دى حكايتى ادخلوا واعرفوها Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 17, 2008 6:27 am

انا فى راى اللى انتى عملتة صح ومش معقول هتفضلى تخدعية و تقوليلة انك بتحبية
وقد ما كان الحرج صعب على كل انسان قد ما كان لازم يصرحة بحقيقة مشاعرة بالنسبة لة
وكمان يقدر يدور على الانسانة اللى تقدر تسعدة
ربنا يوفقك و يوفقة

دى حكايتى ادخلوا واعرفوها
صفحة 1 من اصل 1