nolove..nolife
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

nolove..nolife

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

استفسار لكا من الشباب والبنات

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

استفسار لكا من الشباب والبنات Empty
مُساهمةموضوع: استفسار لكا من الشباب والبنات   استفسار لكا من الشباب والبنات Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 21, 2007 7:10 am

بسم الله الرحمن الرحيم

بصو يا جماعه انا فكرت اعمل موضوع مرتبط بين الشباب والبنات والموضوع عباره عن استفسرات الشباب عند البنات والعكس

يعنى كل شاب يسأل على اللى هو عاوزه والبنات اللى ترد على السؤال وفى نفس الرد البنت تسأل سؤال للشباب وكذلك الشباب يردو وبردو يسألو

يعنى الموضوع سؤال للبنات واحد وسؤال للشباب واحد اوك

فاهمين الموضوع ..... هو زى سؤال وجواب كدا بس هنا هيكون الموضوع جد شويه وبكدا هيكون اجمل واحلى

وانا عاوز اعرف اجابه السؤال دا

ليه البنت ليلة فرحها بتحب تلبس مكشوف وعريان ومن غير طرحة مع انها ممكن تكون محجبة ؟؟؟؟؟

يعنى تغضب ربنا يوم فرحها وتنكشف على اكبر كم من الرجالة
https://loveforever.ahlamontada.com
نهى
المشرف العام
المشرف العام
نهى

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكا من الشباب والبنات   استفسار لكا من الشباب والبنات Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 22, 2007 11:52 am

ايه السؤال دا دا سؤال غريب فعلا انت لو بتقول ان العروسه يوم فرحها متلبسش ومتعملش شعرها والكلام دا لأنه حرام طب مهو بردو لو هتقول حرام يبقى كمان على الأغاني والرقص والاختلاط وبالذات الاختلاط دا أكبر حرام لو هتتكلم من منطق الحلال والحرام هتلاقي ان احسن حل لكل دا الأفراح اللي مش مختلطه ومعتقدش ان في افراح كتير كدا في مصر لان ثلاث ارباع الافراح اللي في مصر بتكون مختلط يعني اللي انا عايزه اقوله ان لو هتقول على حاجه واحده حرام مينفعش خالص ولو انت شايف ان كدا مينفعش يبقى احجز قاعتين بقى واحده للرجال والثانيه للنساء
وعلى فكره لو تجاوزنا عن اللبس والشعر فأكيد المرأه هتكون حاطه ماكياج يعني في جميع الحالات الأفراح المخطلطه حرام

السؤال للي بعدي بقى
هتعمل فرحك مخطلط ولا الرجال لوحدهم والنساء لوحدهم؟
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكا من الشباب والبنات   استفسار لكا من الشباب والبنات Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 22, 2007 12:14 pm

طب يا نهى انا هعمل فرحى بنات وصبيان على بعض وان شاء الله تبقى اول المعزومين

سؤالى للى هيدخل بعدى بقى:::
تعمل اية لو انت قعدت تحب واحده سنين كتير وجت قبل ما تخطبها بفترة قالتلك احنا مش هينفع نكمل مع بعض؟
https://loveforever.ahlamontada.com
hob el 3omr
المشرف العام
المشرف العام
hob el 3omr

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكا من الشباب والبنات   استفسار لكا من الشباب والبنات Icon_minitimeالسبت سبتمبر 01, 2007 1:18 pm

انا فعلا من راى نهى لو هتقول حرام على حاجه يبقى تقول على كل حاجه بتبقى حرام فى الافراح بس انا بقى اقولك ان البنات بتحب انها تلبس عريان يوم فرحها كنوع من النيو لوك يعنى احنا طول الوقت بطرحه فمش بنحسبها زى مانت حاسبها وفى الاخر كل واحد حر فى مراته

استفسار لكا من الشباب والبنات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الشباب..... والمصايف..... والميوهــــــــــات